torsdag 11 december 2008

Full fräs


Idag har 5-åringen haft julfest på dagis. 11 lucior, 4 tomtar, 2 stjärngossar och 3 pepparkaksgubbar sjöng för full hals. Jag menar, hur gulliga är dom inte? Skulle kunna ta hem hela bunten...(eller kanske inte när jag tänker efter ;-))
Sedan åkte vi och firade mamsen som fyller år.


Har juldekorerat med mina trolldegstomtar. Billiga och roliga att göra själv!


Min silvriga hörna

Som vanligt är vi sena med att fixa lucialinne åt dottern. Som tur var har jag en vän som har det mesta på lager. Tack M! Dottern hade oxå tur med lottningen till vem som skulle vara lucia i skolan och stolt som en tupp kom hon hem för någon vecka sedan och berättade. Dessutom hade hon tur i lottningen om vem som ska vara "konferencier" i kyrkan på julavslutningen.
Nu tror hon visst att tomten ska uppfylla alla hennes önskningar oxå...Not!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa dom är verkligen för söta men jag vet inte om man skulle stå ut så många timmar med alla dessa söta lucior och tomtar..... Hoppas att det går bar för dotra på hennes uppträdande.
Hoppas att det var trevligt på kalaset?!

Kram Pernilla