lördag 27 december 2008

Nu börjar det suga i renoveringstarmen...


Detta fina sovrum finns på lexingtoncompany.com. Varför har de alltid så mysigt bäddat med fluffiga kuddar och täcken... Skulle gärna krypa ner med en bra bok.

Jag är riktigt sugen på att börja riva i tapeter och fixa nu. Bara liiite. En lista till IKEA är skriven och alla rum är inventerade.

Igår och idag har vi haft röjardagar (hemma, inte på stan:-)) Rensat i garage och tvättstuga - riktig feng shui - och jag måste säga att det finns få saker som får mig att må bättre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå!!
Att röja är så superskönt....... Man får värsta lyckoruset av det!!
jag är ute efter en jordglob.....har en men den är sönder......=(
sonen ville promt ha Simsons på väggen men jag övertalade honom!

Hoppas du har det bra.....själv så jobbar jag må+tis, känns lite jobbigt.....=(

Ha det bäst!! Ses!!!

Anonym sa...

hehe okej mne det var roligt att du tittade förbi iaf :)

Anonym sa...

Taack! :) jag hoppas också att det går vägen!