söndag 16 augusti 2009

Proppen har gått

Känner mig lite trött idag, så där som om någon skruvat ur proppen. Vad passar då bättre med en visning av den söta propphållaren som jag hittade på loppis. Ibland blir det bara så, att jag fastnar för någon liten grej. Helt plötsligt blir jag salig och kär och det behöver inte alls vara något dyrt eller tokdesignat jag hittat.

Det här skåpet är en sådan kärlek :)

Det får bli ett kort inlägg idag, resten av min datortid ska jag spendera hos er - bloggvännerna!


11 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Himla bra och fin propphylla. Då vet du var du har propparna! Kul att du vill vara med och tävla.
Kramis AnnaMaria

Tess sa...

Hej. Kul att du tittade in hos mig :)
Urgulligt proppskåp ju!
Ha en skön söndag.

Jenny sa...

Hej Pernilla!
Nämen du vilken charmig propphylla, förstår att du är förtjust i den!!

Vill oxå ha;

Kramis Jenny

Popprinsessan sa...

Kul att du tittade in hos mig :-) Men oj så mycket fint ni har hemma hos er! Ser väldigt harmoniskt och härligt ut! Till skillnad från det här kaoset...

Underbart proppskåp! Kul att göra en ganska trist grej lite roligare!

Cc sa...

Vilken söt och smart grej, den skulle jag behöva då det ligger proppar i hela skåpet. Det rensas aldrig ur (de som är trasiga) Kram

charmkatti sa...

en väldigt praktisk grej i vilket fall!
Här har vi automatsäkringar...
men jag älskar loppisar!
Kram
Katti

Anki sa...

Hihi...visst kan man "kär" i den allra vanligaste...i ens ögon vackraste grej!
Helfrän propphållare det där du!

Ha en fin vecka! Kramis Anki

Uttan sa...

Ja den minns man sen man var liten min Moster hade en sådan propphållare och jag tyckte den var så kul.
ja det gäller att ta tid på sig när man går på loppis och se alla prylar ibland är det ju sådana massor så det blir bara en enda röra.
Ha en Trevlig Måndag!
Kram!

Speja sa...

Vilken söt grej!! Den blir jag glad av. Också.

Vitt o Vältummat sa...

Vilket gulligt proppskåp! Att proppskåp kan vara gulliga, det har jag nog aldrig tänkt på förr:-)!
Kram/Åsa

Photo by Maria sa...

Den var söt och rolig och ett bra sätt att hålla ordning på sina proppar :-)

Ha en bra onsdag..

Kram
Mia