torsdag 11 september 2008

Idag har jag hunnit med det som stod på min Att-göra-lista. Brukar ofta göra listor med saker jag vill göra, just nu planering inför bröllopet. Problemet är bara att när jag får en idé så skriver jag ner det på närmaste papper och sedan glöms listan bort. Jag hittar ofta glömda listor i tidningshögen, i sängbordet, vardagsrummet, väskan, you name it. Inför detta bröllop har det skrivits otaligt många listor, några har jag hittat andra ligger... någonstans... Kommer säkert att hitta någon under någon städrazzia och då sucka över att jag glömt den smarta idé jag hade i somras.


Idag har jag iaf köpt raffiga :-) underkläder, varit på provmakeup, handlat snacks och mer dekoration. Har gjort pajdeg som ska gräddas imorgon, skrivit ut vigselprogram och gjort egna placeringskort. Imorgon blir det att fixa i festlokalen och till hjälp har vi mamsen och mina underbara syskon med familjer. Sambons (snart Makens) föräldrar och syskon kunde inte komma förrän lördagen men vi är nog många som hinner fixa ändå. Lite pirrigt idag oxå, har övat på vigselakten ett antal gånger, hihi...
Vårat inbjudningkort, systeryster fotade och fixade så det såg ut att vara taget i en automat. Tycker det blev sååå fint!

Inga kommentarer: