onsdag 11 februari 2009

Nu har jag målat


Så äntligen fick jag tummen ur och målade bordet. Det gick ju rätt fort när jag väl tog tag i det - det satt långt inne. Jag har oftast tusen idéer i mitt huvud men de ligger nog bra där, för det är där de vill vara kvar. Så kan jag få mina ryck och blir väldans duktig.
Annars efterlyser jag en händig person som vill ta tag i min att-göra-lista:
  • Lister i köket (1 år sedan renovering)
  • Lister i dotterns rum (4 år sedan renovering!)
  • Antennkabel som ligger på golvet från dotterns rum till vårt sovrum (legat där i ca 6 månader)
  • Måla färdigt huset (3 år sedan vi började, lite sparmålning kvar)
Listan kan göras hur lång som helst men jag antar hoppas att de flesta har några lik i garderoben :-) Eller har ni inte det?


3 kommentarer:

M sa...

fiiint!

Anonym sa...

Ny logga!..såg det allt, väldigt snyggt. Nu förstår jag varför jag alltid har blivit så fikasugen när jag har kikat in på din blogg förut..det var dina härliga muffins!
En överraskning dyker upp imorgon.
Kramar
Mita

CharmKatti sa...

usch, vi har en hel kyrkogård i våra garderober...