söndag 1 februari 2009

Prinsessdrömmar


Har skrivit tidigare om KooKooBear Kids men jag tycker att dom har sååå mycket fint! Visst, en del saker är lite väl puttinuttiga men jag blir glad av deras barnmöbler.

Jag rekommenderar i alla fall ett besök på deras hemsida.



Bilderna ovan är lånade från http://www.kookoobearkids.com/


Bild lånad från Inreda. com

Den här burken skulle periodvis göra mig till en rik mamma (speciellt när maken pratar i telefon). Hmm... det skulle bli mycket pengar till att göra om här hemma...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl inget problem för dig att göra om hemma, du har ju en sån otrolig känsla för "myspynt".
Köp den rosa asken, den blir nog fort fylld:) Kram Monica

Njut i din trädgård sa...

Hej Plingan!

Jag gillar din blogg!

Ett inlägg ledde mig vidare till nästa och nästa och nästa!

Men allra bäst är rubrikbilden - urläcker!
Återkommer!

Malin sa...

Jag älskar svärburken :)