fredag 20 februari 2009

Sjuka barn och badrum

Planerade att åka till skolan idag, barnen skulle vara friska och jag skulle få förkovra mig i Photoshopens underbara värld. Men 5-åringen har ont i örat (sviter efter flera dagars feber och hosta) och 7-åringen ont i magen. Så i stället blir det besök på vårdcentralen, dammsugning och tvättning. Jiipiieee!
Så nu när jag sitter här vid datorn och gör viktiga saker, nä jag låtsas inte... så råkade jag bara hamna på badex.se. Jag förstår inte hur det gick till men måste visa er några go´bitar från sidan :-)




9 kommentarer:

Ingrid sa...

Ush så trist att ni är sjuka. Du är som jag då, hitta mer viktiga saker att göra när man borde städa ;0)

~Livet i byn

Njut i din trädgård sa...

trist fredag - hoppas helgen blir bättre!

Trevli helg

CharmKatti sa...

Märkligt det där när man sitter vid datorn och gärna på nätet, lötsligt är man på sidor man inte aaaalllssss hade tänkt att besöka:-)

Vardags-mirakel sa...

Ja roligare kan man ju ha på en fredag;-)Hoppas det ordnar sig med barnen, ha en härlig helg kram Eva. ps. verkligen snyggt kakel!

♥ Fyra årstider sa...

Vi ska bygga badrum inom några år..det ska bli så kul..men vilket utbud det finns.
Kram Lotta

Katinka sa...

Jättefina! Och du förtjänar att hamna på den där sidan. Man kan inte vara duktig jämt...

Ulrika Gabriel sa...

Det där guöa badkaret har jag inte något emot att ta mig ett dopp i! det var ju underbart!

Ha en härlig helg! önskar Ulrika

Anonym sa...

Badkaret, säger jag bara, badkaret. Jag tror vi har en gemensam dröm.

Maria sa...

Vilken vacker färgkombination gult badkar och turkost kakel!