tisdag 28 april 2009

Äntligen klart!

Idag har vi varit på Krokodil och hängt upp våran examensutställning. Det tog några timmar att få till det - vilka tavlor ska hänga var, vilken höjd, namnge verken och prissättning. Jag tycker det var jättesvårt att sätta något pris på mina tavlor. Men med hjälp av vår lärare och resten av gänget så blev det iaf klart till slut.
PT-tidningen tittade in och kommer att göra ett reportage som publiceras i måndagens tidning. Spännande värre!!! Nu blir man ju riktig kändis :-)

Hade tagit med mig kameran för att fota men hade glömt att jag satt batterierna på laddning så det blev tyvärr inga bilder från utställningen men jag ska dit någon annan dag så ni får se.

Bloggandet och hälsa-på-andet har varit lite off sista tiden men jag har haft så fullt upp med att måla och annat. Nu ska jag äntligen kika runt hos er igen.

Vi ses och hörs!

9 kommentarer:

Tesstamente sa...

Åh, då måste du visa reportaget på bloggen för oss som inte har tillgång till PT-tidningen:-)

PS. Det blir en dubbellobotomi för mig efter jag läste din kommentar.. jag har ju en viss tandborstfobi så din historia var nästan värre än systers.. hulk!

Lallis - liv och leverne sa...

Men så spännande:) Kram Lallis

Ingrid sa...

Åh vad kul med utställning, ska genast kolla i världsbladet när jag kommer på jobbet.

~Livet i byn

Speja sa...

Vad kul det låter - vi får väl ta del av utställningen sedan?

Malin sa...

Man blir nyfiken på vad det är du målar!
Fin blogg!

Katinka sa...

Vad fin din blogg har blivit! Imponerande som alltid!

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt att du gillar min blogg..nu ska jag kika vad du har haft för dig.
Kram Lotta

promenader på landet sa...

Vilken fin blogg du har och fina foton! Kul att du håller på med målning jag sjunger i kör och fotograferar för att få utlopp för min kreativitet!
Kram Maria

Evelina sa...

Hej, tittar runt lit epå din blogg. Hoppas utställningen går bra :)