måndag 27 juli 2009

Kalasdagar

Sommarbukett med en kram till er alla läsare!

Det blir ett snabbt inlägg mitt i födelsedagsförberedelserna. Imorgon fyller Melker 8 år och det blir firande hela dagen så idag har vi handlat godis och jag gör tårtor på löpande band :) Har format döskallar i rosa marsipan, i stället för rosor, som ska pryda en "prinsesstårta" och sedan blir det marängtårta och chokladtårta.
Det blir full rulle med lekar och bus och strålande sol ;)

Nu ska jag slå in lite paket.
Kramar!

3 kommentarer:

Flingan sa...

Grattis på födelsedagen önskar Plingen!
ps: ät lite tårta för mig också, storalilla 8 åring.
kramis

Maria sa...

Hej!
Vilken härlig bukett! Sådär lite vild och bångstyrig som jag gillar.
Grattis till födelsedagsbarnet. Jag har också en liten åttaåring...

Lina sa...

Å jag gillar dina fina brickor i tidigare inlägg!
Hoppas allt är fint hos dig!
/Lina