söndag 12 oktober 2008

Bilden i tidningen

Denna bild hade vi i tackannonsen i tidningen. Det är min syster som tog bilderna och nästa svåra uppgift blir att välja ut bilden till tackkorten.

Idag har vi annars spenderat hela dagen på crossbanan. Mellankillen, 7 år, tävlade för första gången med 65cc och kom 2:a i första heatet och 2:a i andra. Han var så otroligt duktig. Mammahjärtat slog som en skrämd fågels och benen skakade som asplöv. Nog önskar man att han tävlade i en något mindre farlig sport, särskilt som hans käre far var med om en allvarlig olycka i somras på samma bana. Det har pappan redan glömt och planerar redan för körning nästa sommar, ja han är inte riktigt klok tror jag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kan förstå att du var lite skakig i bena.....men ack så stolt! Så sonen går i sin fars fotspår?
Vilket vackert brudpar ni är.

Ha det bra
Kram Pernilla

Ingrid sa...

Vilken superfin bild!

~Livet i byn

Malin sa...

Vad glad jag blev av dina fina ord! :) Jag har också planer på att börja på en folkhögskola nästa höst, när jag är klar med gymnasiet. Har inte bestämt vilken ännu bara... Var går du någonstans? Kram!

(Det går inte att kommentera på din blogg om man inte har t.ex. en account på blogspot, ändra gärna det så man kan kommentera bara genom att skriva sitt namn + bloggadress!)

Anonym sa...

Oj vad ni var fina....

Kram Lina

Anonym sa...

Såg bilden och ni var jättefina tillsammans!