fredag 24 oktober 2008

Inspiration

Har kikat runt på så många andras bloggar så jag glömt att skriva något inlägg på min egen sida... Jag är sååå imponerad av alla duktiga bloggare där ute. Fina layouter, proffsiga bilder, roliga inlägg och inspiration till tusen. Julbloggar, inredningsbloggar, fotobloggar... jag blir alldeles salig!



Igår och idag jobbar jag kväll och har då förmånen att få umgås ensam med vår yngsta son, snart 5 år, då de äldre barnen är på skolan. Igår var vi ute i fint höst (eller är det nu vinter...)väder och tänk så mycket det finns att upptäcka på en liten promenad. Träd att klättra i, pinnar att fäktas med, bajs att titta på (inte röra!). Idag regnar det och sonen är just nu inne i leken med gubbar som ramlar och har sig. Nu ropas det att vi ska bygga bilbana, bäst att passa på, snart är han väl 18 och ska dra ut på raggen.

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Härliga bilder! kram

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, jag håller med dig. Det finns å många duktiga bloggare . Och din blogg tyc ker inte jag alls är ngt undantag:)
Fina bilder!
Kram Lallis