onsdag 29 oktober 2008

Smygstartar med lite rött...

Idag åkte jag och sönerna till stan. Mutade med leklandet om de följde mig till någon affär...
Åkte sedan förbi makens jobb och lämnade sönerna på lite studiebesök, tog mig till möbelaffären och köpte bord och stolar till köket. Köpte stolar för ca 1 år sedan men benen har vikt ut sig (ja, eller vad man säger ;-)) och butiken vill ha kvitto för en reklammation. Det har ju jag inte kvar så då blev det nya stolar och bord. Ska skruvas ihop och sedan kommer en bild.
Tills dess får ni hålla tillgodo med lite bilder från resten av hemmet.



Några nya kuddfodral...

Älskar mitt brickbord

Min fina plåtlampa

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilka fina inköp, mysigt med lite färg! kram

Anonym sa...

Hejhej...
Vi köpte åxå stolar på en butik utanför stan där benen vek sig efter ett tag.....Vi pratade med butiken som lovade att kolla upp det å sen höra av sig...men näää, ingen har hört av sig å nu har det gått ett år......

Listat ut vem jag är?
En ledtråd. Jag vet att du har ett superfint hus...... ;)

Gissa på....

Anonym sa...

Vad kul med en pitebloggare till!! Kul att du gett dig tillkänna! Har kikat runt lite hos dig - vad fint du har, kommer garanterat tillbaka!
Här förbereds julen också för fullt, eller rättare sagt lite i smyg så att maken inte blir stressad!!
Ha det så gott!
KRAM!
Liza