söndag 26 oktober 2008

Full rulle...

..och det känns faktiskt som att jag rullar fram! Fredagkväll jobbade jag och då beställde vi thaimat (a la gigantiska portioner). Igår hade vi middagsgäster

Förrätt: snittar

Varmrätt: helstekt entrecote, ädelostsås, klyftpotatis och en god sallad.

Efterrätt: knäckig äppelpaj med glass

Dessutom var det maken som fixade lunchen då jag var och handlade och då tyckte han att pizza var en bra och snabb lösning. Som tur var proppade jag inte i mig sååå mycket.

Idag åkte jag samt tre barn till Nolia Barnmässa. Vilken otroligt rolig idé. En mässa för både barn och vuxna. Tävlingar, skattjakt, levande djur, saker att köpa och vi hamnade även i en voltande bil.

Efter det blev det mat på Frasses och bio, High School Musical 3, med stortjejerna samt den obligatoriska godispåsen. Urk!
Just nu känns det som att jag aldrig mer vill äta en bit men...

Inga kommentarer: