fredag 27 mars 2009

Här bor Måns

Mina målningar som fått ramar

Nu kommer några bilder på 5-åringens rum som nästan är klart. Lite mer piff och så är det klart *host, host* lister pratar vi inte om...
Funderade på att sy några roliga kuddöverdrag, kanske med bokstäverna i hans namn. Det tror jag han skulle tycka var kul. Har ni några andra roliga tips så får ni gärna dela med er!


Sitter här ensam i huset då dottern är på kalas och maken åkt med killarna på hälsa-på-runda. Känns lite tomt så här en fredagkväll men snart är kalaset slut och då får vi ha lite tjejmys innan resten av familjen kommer hem.
Ha en riktigt skön fredag alla där ute!

Kramar

8 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Oj, vilket härligt rum! Såna energi-lyftande färger! Jag har inte fixat i mina barns rum på länge... där är ändå alltid så stökigt, hehe :P

Tack snälla du för gratulationerna! Ha en riktigt fin helg!

speja sa...

Mysigt det ser ut. Här har barnen också vårgrön färg i sitt rum!
Ha det bra.

Ingrid sa...

Vad fint det blev och så häftigt med färgerna som verkligen livar upp.

~Livet i byn

Anonym sa...

Så fint lillsonen har fått det, snart kommer piraterna!!
Mannen jobbar så jag och barnen ska mysa lite ikväll och tända lite ljus och släcka alla lampor. Men jag antar att det blir svårt att stänga av TV:n :-)

Glöm inte att flytta fram klockan ikväll/natt.
Kramisar Mita

Katinka sa...

Måste bara få säga att de där tavlorna är ju jättefina! Läckert annars också, men jag fastnade speciellt för tavlorna...

♥ Fyra årstider sa...

Jätte fint rum för en Kille.
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

VIlket härligt rum:)
Hoppas att du har en fin helg.
Kram Lallis

Lina sa...

Men oj, dessa fina bilder har jag missat - och jag som älskar "hemma hos-reportage" dessutom! Dina snygga målningar passade ju perfekt in på dessa väggar och jag förstår om killen gillar sitt rum. Klara och glada färger piggar upp!

Trevlig helg!
Kram