söndag 8 mars 2009

Sista sportlovsdagen

Då var den här veckans ledighet slut. Vi har haft det skönt, slappat, varit ute och umgåtts. Min syster har varit på besök från Stockholm och hjälpt mig färdigställa 5-åringens rum. Nu saknas bara gardiner och lite "rassel". Tack siss!


Idag blev det go´middag hos oss. Har en supermarinad med honung och vitlök till kyckling som bara är sååå god, till det jordnötssås, ris och sallad.
Till efterrätt åts Tiramisu med vit choklad. Mums!



Imorgon börjar vardagen om men det är inte så dumt det heller!

12 kommentarer:

Bloggolina sa...

Det skall bli spännande att se bilder från 5-åringens rum, du har säkert gjort det kanonfint.
Själv har jag ätit lunch med syster M och hennes 2 barn.

Bloggolina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bloggolina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
CharmKatti sa...

Vilken festmåltid!
Och hade jag tyckt om tiramisu hade jag gärna ätit det:-)
Men jag gillar inte kaffe, och just kaffesmak är det gott om i tiramisu. Iaf den gången jag smakade.
Kram
Katti

Anonym sa...

Mums! Se riktigt gott ut ;D

Anonym sa...

Mums! Se riktigt gott ut ;D

Anonym sa...

Åh, så gott det såg ut. Nu måste jag hämta något att äta. :-)

Camilla Strand sa...

Ser gott ut med tiramisu, kan man få receptet.
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Himmel så gott..har du sparat en bit till mig vännen??
Kram Lotta

mammamjuk sa...

hej, halkade in av en slump hos dig, jag har ett recept på morotsbullar/frallor! Du hittar det på min blogg. Nåt av de första inläggen jag gjorde.

Anonym sa...

Vi kommer "hem" till påsken, då får du gärna bjuda mig på tiramisu, jag älskar det!!!
Kramisar Mita

Anonym sa...

Åh, du hemska fresterska. Det ser bara för gott ut.