fredag 20 mars 2009

Läs en bok

Här hamnade en av mina kuddar a la Watkins. Kriminalromaner, inredningstidningar, trädgårdböcker bläddras mest i när Fröken Ur är givmild och det har hon faktiskt varit på sistone.
Det sista året har jag läst fler böcker än på väldigt länge och det är ju sååå avkopplande. Nu har jag tyvärr läst färdigt Läckberg och Jungstedts böcker så boktips mottages tacksamt!

Idag blir det stadstur med lillprins Bus och min mamma. Grundfärg och kabellister står på inköpslistan - väldigt exklusiva grejer... Fredagar innebär dessutom hämtmat, myskväll och Lets Dance.
Trevlig fredag!

3 kommentarer:

Katinka sa...

Boktips är så svårt! Alla har olika smak ju och jobbet som bibliotekarie måste vara aningens jobbigt..

Men, kan ju önska dig en trevlig helg åtminstone!

mammamjuk sa...

HELLO, har du läst Karin Wahlbergs böcker? Samma stuk typ som de du läst!

CharmKatti sa...

Kudden är sååååå snygg!
Jag köpte två...och dom hamnade i varsin fotölj, ungefär som du har det. Dessutom är våra oxå beiga, så kuddarna lyser upp bra!